Wednesday, 23 May 2012

Bengang!!!!!

Salam....

Thank to ols y visit ain punyer blog...
dah lama ain x bukak blog ni...

Sekarang ni ain buntu ....
ni semua pasal kawan baik ain...
knp?
Dia nak datang shah alam untuk dia punya praktikal selama 6 bulan...
so ain dah tanya kawan sekerja(k.nem) ain pasal rumah...
so k.nem green light je...


Tapi
tiba2 kawan ain tiba2 ckp tmpt praktikal dia jauh...
mmg jauh kat kelana jaya..
tapi x da la jauh sgt kot...
umah k.nem ni kat seksyen 18 shah alam...

Nak rush2 plak cari rumah sewa kat kelana jaya...
ingat senang nak cari rumah sewa!!!!!! 
dalam masa 2 hari???
mana nak dapat...
TENSION LA!!!!!!
konongnya jauh la....
ala transport ada ... apa susah...
lg pun mana ada benda yang senang...
semuanya susah la...
usaha dan kesabaran tu yang menyenangkan kita....
kalau x da dua ni kita akan rasa susah sampai bila2....
Umah k.nem tu dah ok...deposit x yah byr..
sewa 150 api air 25 hinggit...
apa lagi!!!!!!

Kawan ain ni dengar pandangan orang lain je...
orang lain tu apa tahu ...
cakap je tahu...
kalau dah tahu sgt...
tolong la dia...
x yah la bazirkan air liur tu....
pendapat ain x mau dengar...
datang la dulu...
tengok dengan mata sendiri....
jauh ke tak...
ok ke tak...

Adoi tolong la...
ain tengah sakit hati ni...

Susah nak cakap dengan org x paham  ni...
dah ckp sekali ok...
ckp 2 kali  x ok...
pening la....

Nak cari rumah tgk juga org yang tinggal....
suasana dia.... harga dia....

apa salah datang dulu ...
keja dulu ....
Lps tu bila dah kenal kwn dkt tmpt keja...
tanya2 la diaorang....
ada rumah ke...
apa ke...
kan senang....

tolong la...
ain tak pernah sakit hati mcm ni...
jangan masuk mimpi...
melampau rasanya...

Okey la mau tido sudah ....

wassalam...

No comments: