Thursday, 3 November 2011

akhirnya .....

Salam BeautifulLife

http://www.emocutez.com

Akhirnya ain lapang jua...
mana tidak strait minggu ni ain busy je memanjang..
kena buat minute kes kat TM la...
tu kakak ain suruh ain buat..
banyak sangat ...
ni dah kira sesi dua ..
adus tension sangat nak dengar diorang gaduh ..
pastu taip satu-satu yang diaorang cakap...
tapi ok la kan cari duit sambil duk rumah je...

hari Ahad ari tu ain konvo tau..
ok la ... tapi sedikit sedey sebab x dapat bergambar dengan kawan-kawan yang lain..
x pe la nak buat mcm mana kan...

Bila mak ayah datang sini... ain luangkan masa pegi jln2...
kat zoo negara & ICT shah alam... ok la kan...
ahakss~~~~

x lama lagi kita dah nak raya kan...
hehehe petang ni ain kena kemas rumah..
paking barang nak balik Chilantan la aka Kelantan... ~gegegege~~

ok la ain nak merapu sikit ni...
sambil-sambil vacum,kemas-kemas sikit blog tersanyang ni...
dah hampir ceminggu ain x kemas dia...

Wassalam BeautifulLife


No comments: