Sunday, 9 October 2011

Stand in my own feet

Salam BeautifulLife

Bila dah berhenti keja... ain rasa mcm someting je...
apa perasaan tu pun x tau...
rasa takut, marah, tension ... ain tertekan....
ain x tau nak ckp apa untuk terangkan perasaan ini...
ain rasa nak nagis tiba2 je....

apa yang ain takut ek???
ada satu persoalan timbul dalam pikiran ain ni...
kenapa ain ni penakut sgt??
kenapa ain x ada seft confident???
ain ada degree holder tp ain x da confident dgn diri ain...
rugi kan....
ain x da satu perasaan yang membantu ain ...
knp??? arrrgggg tension ain....

tau x kalau kita confident kita dapat buat semua keja y kita nak buat..
tp knp self confident ain rendah sgt...
i hate this.....

ada satu masa ain cube untuk tgkatkan perasaan ni...
tp x mencapai kptsn y memuaskan..
kecewa la...

harap satu masa nanti ain akan dpt perasaan tu....
i need it....
ada ke org mcm ain????
ada sapa dpt membantu????

ain harap rezeki ain sentiasa terbuka dgn mudah...
Amin....
harap dapat ain buat muka cute mcm nie......
 muka yang mcm ni selalunyer bila hati tenang je kan....

Wassalam BeautifulLife...

No comments: