Monday, 24 October 2011

Madah berbunga~~ o_O

Salam BeautifulLife .......

Ain happy bila ada org happy k...
jom layan madah ni kejab....

Teman ku hanya sekuntum bunga yang mcm ni ...


putih, bersih, cantik  & bau wangi, segar..... sedap mata memandang...
dikala kau sedih aku jadi teman mu..
tempat kamu luahkan perasaan.... ibarat tempat tadahan air seperti hutan ...lautan yang begitu luas sekali..
pabila kamu sudah meluahkan perasaan tu kamu akan rasa tenang & gumbira sgt-sgt...
dan ku akan gembira kerna kamu menyedari kewujudan ku sebagai teman mu, sahabat mu....
yang betol-betol bergelar seorang K.A.W.A.N ...
bukan sekadar waktu kamu gumbira tapi juga dikala kamu berduka....
tapi teman ku juga mempunyai keburukan.....
ku tak mampu menjadi teman yang terbaik untuk mu sepanjang hayat ku....
maafkan aku....



Teman .... aku x sentiasa mekar... satu saat aku....
aku akan layu, menjadi kering ... rapuh....
tapi ku pinta satu... jgn kau buang aku ....
simpan lah daku dalam buku hatimu sebagai hiasan...
dan biar lah ku menjadi debu & hilang secara sendiri....

"Terima Kasih Kerna sudi menjadi Teman ku"

............................................................................................................................................................

ain harap sangat dapat jadi teman yang terbaik untuk kawan ain...
ain nak jadi mcm bunga tu tp pada masa yang sama ain nak jadi mcm bukit dan lautan tu...
sebab lautan tu x akan pernah kering.....

dah ain x mo merapu lagi....

 Enjoy yoday....

Wassalam BeautifulLife

2 comments:

hamzah ian said...

teman yg baik sukar dicari.. huhu

NuraienZ said...

a'ah betoi tu 1 dlm seribu....