Friday, 7 October 2011

RESIGN

salam beautifulLife....

 Im resign!!!!!!!!

That company got consumer from Hell....
teruk betul.... dari hari 1st masuk sampai hari ke 4 asyik kena maki je...
x kira race la.... main terjah je....
manusia skrg dah makin kurang ajaran rasanye....
tak kira tua atau muda....
mcm mana y muda nak sopan kalau yang tua tua x bersopan...kan????


ain resign bukan sbb Tmpoint tu tp smlm i got call from my parent sruh i resign
keja x padan dgn gaji ...(that my mom said)
so nak buat mcm mana....
kalau x dpt kberkatan dari mak rasanyer x jd apapun keja i ni....
consumer from hell tu da 2nd reason la....
plgn kat tmpoin kelana jaya ni mcm org gila semua...
y baik blh kira dgn jari...
x menyabau betoi la...
Betoi la kwn ain ckp... org y duk kat bandar mcm KL ni idup x tenteram ..
tension memanjang tu y blh jd mcm tu perangai tu.... 



i m sad sbb x smpt dpt ilmu dlm berkerja.... dpt tp sikit je la.... that time masa ain msh dlm proses belajar....    
        

smlm i cant stop thinking about the decision y perlu buat....
                               mlm smlm ain got call terkejut dari mak srh berhenti.... ofkos la ain terkezut kan....

mata ain blh jadi mcm ni sbb duk pikir nak resign ke x.....  x tahan la.        









bila dah buat kptsn ...mcm ni la jadinyer....tension.. sbb pikir mcm mana masa dpn ain lps ni....
rupa dah jadi mcm ni...jln pun da x betoi.... ain pikir mcm rezeki ain itu je ada... ummm padahal rezeki kt ni Allah je y tahu... pandai kita cari ... senang le dpt ...kan.... asal la... ain duk kusut x bertmpt ni....(menyampah dgn diri sendiri boleh x??)

 walhal gaji nyer ciput jew...... buat sakit je ain jd mcm ni ka..... toruk brtoi la ain ni kan....

ok...bila dah resign ..idup ain kmbali jd mcm ni la.... tapi muka x jd mcm tu la...comey sikit jer..gegegegegege....

haha ni satu lg keja ain moping.... my favorite la.....tapi bdn x jd mcm cik jah ni.... kecik sikit tp kalau lama la idup ain menanam anggur rasanyer... boleh jgak badan ain jd mcm cik jah ni.... tapi ain x mo la.... muda lagi....



ok that ols....

wassalam beatifulLife.....

No comments: