Thursday, 20 October 2011

Morning Friday

Salam BeautifulLife

Jumaat adalah ketua hari segala hari...
hari yang penuh keberkatan kan..
so banyak-banyakan buat benda baik tau... jangan buat benda jahat sudah....

ain nak bg ucapan MORNING FRIDAY untuk semua rakyat malaysia ....
harap hari ni hari yang mengembirakan ...
yes !!!sebab esok dah weeken kan ... bagi yang tak kerja masa weeken ni happy-happy la ye..
luangkan masa dengan orang yang tersanyang.. rehatkan badan , hilang kan stress tu ...
hah... bagi yang kerja plak ... redha dengan hati yang terbuka dan anggap tu rezeki yang baik untuk kita...

  
Mesti ada yang bangun mcm ni kan pagi tadi....~gegegege~

Hari yang baik ni banyak-banyakkan berdoa k... berdoa yang baik-baik ...
sambil bekerja tu berdoa la... jgn nak tunggu waktu sembahyang je...
Allah s.w.t sentiasa mendengar....

jadi la mcm tucng tomey ni... dokan kwn dia chat.....~gegegege~
Serlahkan pagi anda dengan senyuman bukan kesuraman k...

senyum kepada semua ....
senyuman mu amat lah berharga...

Senyum pagi-pagi rezeki pun senang nak masyuk tau!!!!!....

Da habis da....

Wassalam BeautifulLife

No comments: