Friday, 14 October 2011

Life Like a fairytale......

Salam BeautifulLife......

Tajuk ni x da kena mengena dgn ape y ai nak merapu ni....

Sabtu yang tenang.... ahaks..
mcm ari lain x tenang jo...
hari ni diri ini rasa mls nak pikir sesuatu yang x tenang...
dah berapa hari ai menantionkan diri ini sendiri... entah apa-apa daa...
ai dah mls nak pikir mals nak pikir malas nak pikir la.....
buat tension jo...

fairytale.... lalalalala
ai minat cgt2 karton, suka gilar ..
sapa yang tak suka katon tu... i dont care....
bila ai ckp ai suka karton, org ckp ai mcm bdk2 ...
eee... sapa ckp suka karton tu mcm bdk2 ek...
ai suka karon sbb ia comey, cute, cantik animasi dia lawa sgt2...
rasa mcm nak masuk je kat dlm dunia karton tu....
nak menari2, belari-lari....
kalau tension mcm nak sorok kat situ je...
biau ilang je tension y nak menapak kat sini...(kepala ai ni)

Nak jd mcm cinderella ni...lawakan gaun dia pakai
cantik...siap bling2 lagi....


comel x? ai suka tgk citer ni.... dalam byk2 citer karton ni la karton yg hero n heroin sama kacak n cantik...
rambut repuzel tu cantik sgt ...

romantik oik sgt!!!!~~~ ... bila En. cinta sy nak buat mcm ni hah...
gegegege~~~~ berangan la... x kan dptnyer...
agaknyer bila la nak terbang sama2 ni...
arrrrgggggg.....
semuanya fantasy semata-mata...
tapi x kesah la... asal ada 3C tu....

hidup yang penuh dgn colorfull.... warnawani... sapa x nak???
mesti sume nak hidup indah kan....
so, cari la...InsyaAllah ada....



ok tinker bell....tinker bell.. tinker bell.... creatla.. somting y comel & cantik tok ai k....
~ Bling.... Bling....Bling......~


nak main buih baloon tu juak.... GEGE~~~~
Co Cueeet.....

Jom layan miky n mini main muzik....

 Dah habis ai merapu pasal karton...
cuci la mata2 itu dgn warnawarni ini....
iya la tiba2 nak tgk karton yg kiut miut ni.... Gegegegegeg ~~~~~

Wassalam BeautifulLife 

No comments: