Monday, 10 October 2011

CINTA Dalam NOVEL

Salam BeautifulLife


tajuk entry mlm2 ni... pasal cinta...
hehehe ain borink x tau nak citer psl ape ..so
tibe2 ingat novel...

ummmm.... ain terfikir la....
cerita dalam novel ni ada terjadi x kat luar ek????
ain pun x pasti. pada pendapat  ain ...lau ada pun x byk sikit je..
tu pun kebetulan ada... untuk seluruh tu ain rasa x da kan...
ke sapa2 da jumpe org y cinta dia mcm dlm novel....

mesti seronok kan.... gegegegege...
mana tak nyer citer dlm novel sweet la... ain suka...
tp pada reality nyer x da la....
sory la ain ni antu novel....

ummm x lama lg ada dua drama y d adaptasi dari novel kan...
ombak rindu & bicara hati..
ain harap citer dia ok mana x nyer novel2 tu meletup tau....
best sgt2 tp bila dah nak tkr kpd drama ni...
takut jgk nanti spoil semacam...
kdg ain suka baca novel dari tgk drama...
hopefully citer tu ok nanti...(jgn nak kecewakan peminat)

ok samapi disin saja ...
Wassalam Beautifullife

No comments: