Friday, 30 September 2011

Nak naik apa????

Salam BeautifulLife

Ain pening 2 3 hari ni....
Pasal keja ain lg...... isnin ni ain da start keja dah.
Ain pilih keja dekat TMpoint kat Kelana Jaya..
Problem is mcm mana ain nak pegi kelana Jaya.

Hari fist ain kena lapor diri dkt TMpoint Petaling Jaya...
Lepas wak2 keja tu ain kena pergi ambil agreement kat Kompleks Selangor kat Jalan Sultan
the problem is.... ain x tau kat mana tmpt tu...
tak kan ain nak redah kasi pecah kot.....
main redah kasi pecah alamak ain sesat la....L.O.S.T
X mooooooooo....TOOOOLOOOMMM!!!!


2nd day baru ain jln kerja kat Kelana Jaya.....
ain berdebar la... mcm mana nak pg sana...
Naik LRT???? kalau dgn member ain ok.. tp kalau sorang takut la....S.C.A.R.E.D

Habis nak buat mcm mana???? redah je la.....
hope ain dpt redah dgn selamat....

"Keyakinan mengatasi segala-galanya"
~ find it!!!!.... if u got it u can do it....~
Don't lookdown u self...
Never n Ever...plzzzz...

FIGHTING AIN!!!!!!!!

Wassalam BeautifulLife...

No comments: