Wednesday, 27 July 2011

Jadi bibik.......

Assalamualaikum.....

Bila semua dah selesai...tugasan tertumpu kat rumah akak ..."org lain balik duk kampung  tapi mu ni pelik duk KL plak" (ayat si weena melody) ....pagi2 bangun mengadap tv tengok citer korea kat astro one ...pastu masak tuk makan pagi plak...makan apa yang ada...ummm ingat nak buat cokodok la.....ok gak kan....hehehe makan sorang la...(sapa nak mai sini...x mo ajak2 ayam nak ajak2 lembu baru nampak bersungguh kan????hahahah)

Bersih rumah ...tengah hari turun beli lauk..(Ummm nak beli apa hah...ikan, udang, sotong atau ayam ?????) pening jugak macam ni kan....
Petang karang masak tuk bos (Si ibu mengandung jg baby tu.....) mcm biasa masak apa yang patut dan apa yang tahu jew...ok..

Bila duduk je kejew sekarang ni ....makan ,tengok tv...mcm mana la bulan puasa nanti...minggu depan kan???? ingat prepared kan diri kalian ya...... 

Ain x mo jadi gemok sangat....nanti baju raya x muat...hehehe...
So bila dah bosan ain blogwalking &  ain nak buat tugas mengapdate blog ain yang dah start bersarang ni..... heheheh...

Okey cau cin cau lu...... 

2 comments:

cik aisha said...

wah tajuk entry jadi bibik...hehee.jd suri rumah pn susah taw...hehee

ain kalau rajin wat la popup komen...senang cikit...hehee..:)

NuraienZ said...

hehehe...jadi bibik jg akak jer......
okey t ain buat popup komen tu......time kacih...