Wednesday, 4 May 2011

Go......PunCak..Eeeee MALAS

Salam.....Sume2...

Hari ni te dah nak pegi puncak...tapi bukan pagi ni la...mlm ni...
Akak te yang tolong anta kan (mcm besa la...)hehehehe
Tapi te rasa mls sgt2 tapi nak buat mcm mana ...kena pegi jgk..(rasa mcm mls sesangat...)

Nak tau x nape te kena pegi UiTM Puncak Perdana...(hehehe gatal le nak tanya kan???)
Sbab te kena pegi finishing school..kena naik bus kat sana ..
Tapi kalau pikir balik mmg malas nak pegi ssana ...
Tapi rasa happy plop ..ye la nak jumpe kekawan n amik gambar byk2...heheheh seronok...
(uummm dah seronok ek...) hehehehe..

Finishing school ni sekejab jer..pegi pagi sabtu balik plak petang ahad...
FS ni satu program nak bagi preparation tuk para graduasi  masa di alam pekerjaan la...
Umm kena bwk baju kemeja la...dah la te x dak baju lagu tu...poning eh....

(MalaS aku Malas )
Rasa mcm nak nyayi lagu Malas jer..
Tau X lagu MalaS mcm Mana????
Te pun X tau.....heheheh


Masa kat FS te x leh la bukak blog ...jadi ....X dapat la..singgah blog2 kalian...

Ok la kawan2 ni jer nak citer..nanti te balik dari FS te lawat blog kalian k...ummm x sabar ni mau 
tau citer yang baru kat blog kalian (Xcited ni!!!hehehehe)




No comments: