Sunday, 1 May 2011

1 mei.....Pegi jalan2 kat Sunway Lagoon

Salam....cume2...

Wah!!! best sesangat ari ni akak bawak pegi jalan kat Sunway Lagoon...
Puas giler main ..Sume benda aku naik n main..Huh puas hati kot..
bro in law te belanjer te masuk Sunway Lagoon.... hehehe..Fist bro in law yang TERBAIK!!!!!

Main kat sana sampai sakit badan nih...adui!!!(hehehe sompat lagi ler te nak bblog...)
Main kat sana dari pagi sampai petang ....
Benda yang paling te takut and puas hati main ...kapal berayun tuh..(x tau nama sebenar..hahaha) 
Naik benda tuh memang gerun macam nak tercabut Jantung...naik tu asyik meraung & menjerit...
Sepanjang main kapal tu...te tutup mata je takut nak bukak mata...Tapi mmg best ar main...

Ni la kapal berayun tu....

Terbaik!!!
Mmg release tension giler...naik benda ni...suka weh!!!...hehehehe.. 
Tu je la yang dapat di kongsi hari ni pada kekawan yang da masa pegi la ...jln k...

5 comments:

cik aisha said...

bestnye pegi sunway lagoon

Ain Shafinas said...

a'ah la kan cik aisha , bestnyee lahh :)

NuraienZ said...

JOm kita pegi jln2 nak.....hehehe

Ain Shafinas said...

wah nak pegi jalan mane ny ? huu <3

NuraienZ said...

jln2 kat kelantan nak????? he3