Tuesday, 26 April 2011

Jalan2 sekejab......(hati runsing + penyakit Was2)

Hai...hoi....hui....

Te ni baru je balik dari jalan kat sunway pyramid..pegi dengan akak and abg Ipar. uurm jalan jer duit ta da...hehehe 

Tengah mood nak jalan sambil tengok barang2 tiba2 akak tanya..."ain ko da tutup suis ion ko gosok baju tadi?" .Adus mati aku...lepas tu  te cakap la yang te dah tutup...hehehe(padahal dah lupa) dalam hati terus berdoa harap2 te tutup.... kadang2 benda macam tu buat te risau...te benci tul dengan penyakit was2...tau x penyakit tu bahaya.BENCI-BENCI.


Sepanjang 4jam jalan2 hati x tenang...harap umah x terbako..dah la apartment tu diaorang baru beli.... TAPI..
masa shoppind dapat la baju free.. akak bg ..huhuhu (Suka2). 

Alhamdulillah.... sampai2 rumah selamat....(Rupa-rupanya suis tu te dah tutup)
Rasa nak ketuk2 je setan ni...suka nau buat te rasa takut dengan menghadirkan perasaan was2..  

Tu la ceritanya knapa hati te runsing...kpd kwn2 kalau nak kuar jalan2 jgn lupa tutup suis ion benda kecik macam tu boleh mendatangkan kemudaratan... 

Sapa2 nak kongsi cite tentang penyakit was2 yang mengangu korang boleh la cite...tulis je kat koment tu...Kongsi-Kongsi kan....hehehehe










No comments: